مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:552022-01-19اقتصادي

قاچاقچی عمده خودش در ویترین و معرض نیست/ کالای قاچاق باید معدوم شود


معاون سابق ستاد مبارزه با قاچاق کالا با بیان این که باید کالای قاچای معدوم شود، گفت: در هر صورت، کالای قاچاق نباید وارد کشور شود، چراکه می تواند تمام محاسبات مربوط به عرضه و تقاضا و تولیدات کشور را به هم بریزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سهیلی معاون سابق ستاد مبارزه با قاچاق کالا در بخش چهارم مصاحبه خود با بیان این که کالای کشف شده قاچاق به جای مصرف در کشور یا صادرات مجدد باید معدوم شود، گفت: عمده قاچاقچیان بزرگ خود را در معرض و ویترین قرار نمی دهند و کالا به نام یک فرد دیگر انجام می شود.

* اطلاع ندارید دلیل وزرا برای عدم اجرای این قانون چه بود؟ یکی از مباحثی که اعلام می شد، موضوع عدم توان شناسایی کالای قاچاق بود.

ادعای این وزرا این بود در حال حاضر امکان اجرای این قانون وجود ندارد، توان ما برای تحقق این قانون کافی نیست و کشور را با مشکلاتی مواجه می کند و این قانون به نوعی تبدیل به ترمزی برای اقتصاد می شود و به تجارت ما آسیب خواهد زد! * در این هفت، هشت سال گذشته برای رفع موانعی که وزرا مطرح می کردند اقداماتی صورت نگرفت تا بهانه های احتمالی نیز برای اجرای این قانون برطرف شود؟ اینجا مدیر عالی رتبه است که باید هم تشخیص درست دهد و هم تصمیم درست بگیرد؛ برای مثال، در هفته های گذشته راجع به نسخ الکترونیکی، وزیر بهداشت نامه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی عمده خودش در ویترین و معرض نیست/ کالای قاچاق باید معدوم شود

قاچاقچی عمده خودش در ویترین و معرض نیست/ کالای قاچاق باید معدوم شود