مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:302022-01-19اقتصادي

شیراز مقصد اولین واگن های ساخت ایران/ 180 میلیارد تومان ارزش واگن ها است


20 دستگاه واگن توسط کارخانه ابهر تولید شده که با پیگیری های انجام شده پنج دستگاه به شهر شیراز با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مراسم ورود اولین واگن های قطار شهری ساخت ایران (ایریکو) در فضای جانبی بنای تاریخی دروازه قرآن شیراز برگزار شد.

  سید احسان اصنافی شهردار شیراز با اشاره به ارزش این واگن ها 180 میلیارد تومان به نرخ امروز است، گفت:  20 دستگاه واگن توسط کارخانه در ابهر تولید شده که با پیگیری ها پنج دستگاه به شهر شیراز اختصاص داده شد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه آخرین رام قطارها در سال 96 وارد شیراز  شده بود اضافه کرد: با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و تلاش های مجموعه قطار شهری این واگن ها به عنوان چهاردهمین رام قطار شهری وارد شیراز شد.

  اصنافی ادامه داد: روند احداث خط دو مترو از میدان قهرمانان در میانرود تا میدان امام حسین با تلاش مجموعه مدیریت شهری سرعت بیشتری یافته، ریل گذاری فاز نخست خط دو به اتمام رسیده است و در ایام دهه فجر تست گرم خطوط آغاز می شود.

  آغاز خط دو در هفته دولت سال آینده وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم در هفته دولت سال آینده مسافرگیری خط دو از ایستگاه قهرمانان تا امیرکبیر آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز مقصد اولین واگن های ساخت ایران/ 180 میلیارد تومان ارزش واگن ها است

شیراز مقصد اولین واگن های ساخت ایران/ 180 میلیارد تومان ارزش واگن ها است