مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:502022-01-19سياسي

قانون دفاع از محیط بانان باید زودتر به سرانجام برسد


قانون دفاع از محیط بانان باید زودتر به سرانجام برسد و ما هم این موضوع را در دولت دنبال می کنیم.

- به نقل از پایگاه اطاع رسانی معاون اول رییس جمهور، محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) همزمان با 29 دی ماه روز ملی هوای پاک، در سخنانی در مراسم رونمایی و افتتاح پروژه های فنی و فرهنگی سازمان حفاظت محیط زیست با تأکید بر این موضوع که نباید نسبت به مسائل محیط زیستی بی توجهی صورت گیرد، اظهار کرد: هرگونه کم کاری در حوزه مسائل زیست محیطی ظلم به ما و آیندگان است.

وی با اشاره به تصمیم گیری های دولت سیزدهم برای حفاظت از محیط زیست ادامه داد: اگرچه اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده که البته برخی از آن ها زمان بر است، ولی باید به این نکته توجه داشت که حل مسائل زیست محیطی نیازمند یک همّت عمومی است و همه مردم و دستگاه های مختلف باید برای حل آن تمام تلاش شان را به کار گیرند.

معاون اول رییس جمهور افزود: مردم باید در حوزه های نظارتی به کمک دستگاه های مسئول بیایند، چرا که دایره فعالیت و مسائل مربوط به محیط زیست همه جغرافیای کشور را در بر می گیرد و بسیار گسترده است.

مخبر با تأکید بر حمایت همه جانبه از محیط بانان گفت: لازم است که مجلس، دولت و قوه قضاییه به هر طریق ممکن از حافظان محیط زیست حمایت کنند، لذا بر همین اساس قانون دفاع از محیط بانان باید زودتر به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون دفاع از محیط بانان باید زودتر به سرانجام برسد

قانون دفاع از محیط بانان باید زودتر به سرانجام برسد