مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:252022-01-19اقتصادي

لزوم تامین و توزیع برق با عملکردی جهادی


مدیرعامل توانیر بر لزوم کار و تلاش مضاعف و عملکردی جهادی در راستای تامین و توزیع برق در کشور تاکید کرد.

- آرش کردی چهارشنبه 29 دی در آیین معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر بر لزوم کار و فعالیت مضاعف برای تامین و تولید انرژی و عبور از نقاط اوج مصرف زمستانی و تابستانی تاکید و اضافه کرد: در شرایط کنونی و برای عبور از نقاط حساس تامین و تولید و انتقال برق و انرژی راهی جز فعالیت بر مدار مدیریت جهادی نیست.

کُردی بسیج همه امکانات و ظرفیت ها برای تامین و تولید و انتقال برق و انرژی را یک امر ضروری توصیف و اضافه کرد: در این عرصه باید بتوانیم بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای از نقاط اوج مصرف تابستانی و زمستانی عبور کنیم.

لزوم صرفه جویی در مصرف برق مدیر عامل شرکت توانیر با اشاره به سرمای امسال و فشار بر مصرف گاز و برق در مناطق مختلف، به ویژه نقاط سردسیر، افزود: اوج مصرف برق در فصل زمستان از ساعت 11 تا 13 و همچنین 17 تا 23 اعلام شده و توصیه می شود مردم در این ساعت ها از مصرف بی رویه برق خودداری کنند.

کردی افزود: مصرف برق درساعت های اوج مصرف فشار مضاعفی را بر شبکه برق تحمیل می کند که در زمستان و با توجه به روند افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و کاهش عرضه گاز به نیروگاه ها امکان خاموشی به دلیل کمبود گاز بیشتر متصور است و این موضوع وظیفه مصرف کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین و توزیع برق با عملکردی جهادی

لزوم تامین و توزیع برق با عملکردی جهادی