مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:152022-01-19سياسي

ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان، ساماندهی مشاغل مزاحم را امری ضروری برشمرد وگفت: در امر جمع آوری و دپوی ضایعات در شهر نباید تنها به پلمب آنها بسنده کرد.

- به گزارش، علی اکبر نظری چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان که با حضور اعضای کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری برگزار شد؛ بیان کرد: باید زیرساخت های لازم برای ساماندهی مشاغل مزاحم ایجاد شود.

به گفته وی، شهرداری ها بسیاری از اوقات برای کسب درآمد طبیعتاً گاهی یکسری مجوزهای صادر می کنند که به نوعی خلاف کمیسیون بند 20 است که اگر در این زمینه هماهنگی وجود داشته باشد این مشکلات پیش نمی آید.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: در راستای رفع بسیاری از مشکلات مشاغل مزاحم، ضروری است هماهنگی های لازم بین مجمع امور صنفی و مدیریت شهری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه مشاغل مزاحم در جای جای شهر دیده می شود و این مخل آرامش مردم است، یادآور شد: در صدور مجوز کسب، چنانچه مجمع امور صنفی و شهرداری با هم هماهنگ باشند بسیاری از مشکلاتی که اکنون وجود دارد و به کمیسیون بند 20 ارسال می شود قطعاً کاهش خواهد یافت.

نظری ادامه داد: زیبنده شهر دارالمومنین و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نیست که مشاغل مزاحم در سطح شهر فعال بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر همدان

ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر همدان