مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:102022-01-19سياسي

کارگروه ویژه فرقه های نوظهور در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید کارگروهی برای بررسی فرقه های نوظهور تشکیل شود، گفت: نمایندگانی از حوزه علمیه، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید کارگروهی برای بررسی فرقه های نوظهور تشکیل شود، گفت: نمایندگانی از حوزه علمیه، سازمان تبلیغات و دیگر ارگان های مربوطه باید در این کارگروه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 29 دی ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیلری با بیان اینکه این شورا باید ورود معناداری به جریان فرقه ها و عرفان های نوظهور داشته باشد، اظهار کرد: بینش و آگاهی در این خصوص ضروری است، بدین معنا که باید دانست در فضای جامعه چه خطراتی وجود دارد و کدام فرقه ها بیشتر نفوذ دارند و نیرو جذب کرده اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: به نظر می رسد باید کارگروهی برای بررسی فرقه ها تشکیل بگیرد و نمایندگان حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر ارگان های مربوطه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به نقش شورای فرهنگ عمومی در عرصه های شهری، بیان کرد: این شورا باید فعال تر عمل کند، به طوریکه از در و دیوار شهر، شعائر و ارزش های دینی منعکس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه فرقه های نوظهور در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود

کارگروه ویژه فرقه های نوظهور در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود