مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:452022-01-19سياسي

استفاده از نمک برای برف روبی و یخ زدایی در همدان را کنار بگذارید


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه شیوه سنتی استفاده از نمک برای برف روبی و یخ زدایی معابر منسوخ و قابل قبول نیست، - بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین تاکید کرد.

به گزارش، علی اکبر نظری در بازدید از ستاد عملیات برف روبی در سطح شهر همدان گفت: امروزه شیوه سنتی استفاده از نمک برای برف روبی و یخ زدایی معابر در دنیا منسوخ شده و قابل قبول نیست.

نظری با بیان اینکه شهروندان درخواست نمک پاشی در تمامی معابر را نداشته باشند، ادامه داد: نمک پاشی در فضاهای سبز و مجاورت درختان به هیچ عنوان صحیح نیست چون باعث شوری آب، تغییر ترکیب آب های سطحی و زیرزمینی، تخریب آسفالت، بافت خاک و ایجاد مشکلات بسیار برای سلامت شهروندان خواهد شد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: مدیریت شهری باید در امر برف روبی و یخ زدایی از فناوری های نوین که مضرات کمتری برای محیط زیست و سلامت شهروندان دارد، استفاده کند.

نظری ادامه داد: ضروری است شهرداری روند برف روبی معابر، جمع آوری برف های سطح شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمان بارش شدید برف را تسریع بخشد.

وی با اشاره به آمادگی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف، اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه روند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نمک برای برف روبی و یخ زدایی در همدان را کنار بگذارید

استفاده از نمک برای برف روبی و یخ زدایی در همدان را کنار بگذارید