مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:402022-01-19سياسي

گلایه از عدم هزینه کرد بودجه های تخصیص یافته به برخی دستگاه های سیستان و بلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: هزینه نادرست و یا عدم هزینه کرد اعتبارات در اختیار، با وجود بودجه های فراوان به چشم می خورد که چنین چیزی بسیار مخرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی ضمن حضور در اداره کل دیوان محاسبات استان از بخش های مختلف این مجموعه دیدن نمود و سپس در جمع کارکنان نکاتی را عنوان نموده و اظهار داشت: ایفای نقش دیوان محاسبات در صیانت از بیت المال، جهت دهی و کنترل فعالیت ها مهم است در عین حال همکاری سایر دستگاه ها در سطح استان و مرکز کشور ضروری است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان با اشاره به این که آسیب های موجود در استان، کار را سخت و حساس تر می کند، بیان کرد: بر اساس گزارش ها متاسفانه در سیستان وبلوچستان گاهی ضعف مدیریت ها، هزینه نادرست و یا عدم هزینه کرد اعتبارات در اختیار، با وجود بودجه های فراوان به چشم می خورد که چنین چیزی بسیار مخرب است و اگر تاکنون به درستی مدیریت می شد اوضاع کنونی این چنین نبود.

آیت الله محامی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی با توجه به تعدد دستگاه ها و گستردگی استان از دیگر سختی های کار دیوان محاسبات است اما باید مراقبت شود که این کمبود نیرو دقت در انجام کار را تحت تاثیر قرار ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از عدم هزینه کرد بودجه های تخصیص یافته به برخی دستگاه های سیستان و بلوچستان

گلایه از عدم هزینه کرد بودجه های تخصیص یافته به برخی دستگاه های سیستان و بلوچستان