مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:552022-01-19سياسي

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از مأموریت خود فاصله گرفته است


معاون وزیر علوم با بیان اینکه تنها 177 نفر از 8 هزار دانشجوی دانشگاه امام خمینی (ره) غیر ایرانی هستند، گفت: این عدد نشان می دهد دانشگاه از مأموریت اصلی خود فاصله گرفته است.

- هاشم داداش پور در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: رسالت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با توجه به نام این دانشگاه روشن و معین است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: در سال های گذشته دلایل زیادی موجب شده تا دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) (ره) استان قزوین از هدفی که برایش تعریف شده فاصله بگیرد تا جایی که امروز از 8 هزار دانشجویی که در این دانشگاه تحصیل می کنند تنها 177 نفر آنها دانشجوی بین المللی هستند و این نشان می دهد دانشگاه از مأموریت خود فاصله گرفته و باید به ریل اصلی بازگردد.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تبیین کرد: این به این معنا نیست که بقیه دانشگاه ها نمی توانند در این زمینه ورود داشته باشند اما دانشگاه قزوین باید در این زمینه حداکثر فعالیت را داشته باشد و طبیعی است که انتظار داشته باشیم دانشگاه بین المللی قزوین با این جهت گیری مسیر را طی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از مأموریت خود فاصله گرفته است

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از مأموریت خود فاصله گرفته است