مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:502022-01-19سياسي

دانشگاه امام خمینی(ره) باید به دنبال تبیین مکتب مقاومت باشد


تبیین مکتب مقاومت و مقاومت اسلامی باید در دانشگاه امام خمینی (ره) اتفاق بیفتد تا دانشگاه به محیطی برای تربیت سردار سلیمانی ها بدل شود.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) که ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) (ره) برگزار شد اظهار کرد: مسئولیت همان طور که در کلام امیر مؤمنان آمده است نه مقامی برای کسب ثروت که مقامی برای خدمت است و مسئولیت برای فرد مسئول مانند باری بر روی دوش او است.

امام جمعه قزوین با اشاره به آیه 67 سوره زخرف ادامه داد: قرآن کریم به دو نوع دوستی اشاره می کند، در بخش اول به دوستی هایی که یکدیگر را در عمل به قوانین الهی و تقوا پیشگی و ایمان هدایت می کنند و در آخرت نیز دست یکدیگر را می گیرند و دوستی های دیگر دوستی هایی هستند که تنها در جهت کسب منافع هستند و در آخرت نیز دشمن افراد هستند که به این واسطه به هم وصل بوده اند لذا باید در تصمیم گیری های خود در این زمینه هم دقت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) دارای دو پسوند معنا دار و مهم است، بخش اول که بین المللی بودن این دانشگاه اشاره دارد و ما نیز باید به این موضوع توجه کنیم، این دانشگاه باید به یک محیط هم تراز در جهان اسلام و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امام خمینی(ره) باید به دنبال تبیین مکتب مقاومت باشد

دانشگاه امام خمینی(ره) باید به دنبال تبیین مکتب مقاومت باشد