مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:052022-01-19پزشكي

استقبال دو برابری شرکت کنندگان از جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا منظم، دبیر هیات اجرایی جشنواره و رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی تعداد 876 نفر اقدام به ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته که بیست و ششمین دوره جشنواره برگزار شد، - بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی با استقبال دو برابری شرکت کنندگان در سال جاری روبرو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا منظم، دبیر هیات اجرایی جشنواره و رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی تعداد 876 نفر اقدام به ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته که بیست و ششمین دوره جشنواره برگزار شد، رشد بیش از دو برابری را رقم زده است.

وی افزود: این امر علاوه بر اینکه اعتماد محققان و فناوران حوزه سلامت کشور را نشان می دهد، تاییدی است بر ظرفیت های تحقیقاتی عرصه سلامت کشور که با وجود شیوع ویروس کووید_19 و اعمال محدودیت های سراسری در برگزاری رویداد هایی همچون همایش، جشنواره، نمایشگاه ها و .

باز هم با استقبال دو برابری متقاضیان روبرو هستیم.

منظم به بخش دانشمند برتر که امسال برای نخستین بار به جشنواره اضافه شده اشاره کرد و گفت: تاکنون 14 دانشگاه با ارسال مدارک و مستندات کاندیدای خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دو برابری شرکت کنندگان از جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی

استقبال دو برابری شرکت کنندگان از جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی