مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:552022-01-19سياسي

لزوم بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها برای خدمت رسانی به پردیسانی ها


امام جمعه پردیسان قم با تاکید بر لزوم ایجاد اتحادیه ای با حضور مسئولان دانشگاه ها و پژوهشگاه های فعال در این منطقه گفت: پردیسان نیازمند کتابخانه و مجتمع بزرگ فرهنگی است که امیدواریم در این زمینه برنامه ریزی های لازم دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حامدی در حاشیه دیدار با معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) از ظرفیت های قابل توجه علمی در بخش علوم انسانی و اسلامی و همچنین تجهیزات آموزشی برخوردار است و تاکنون نیز این تجهیزات از جمله کتابخانه را در اختیار طلاب، دانشجویان و عموم شهروندان علاقه مند قرار داده است.

وی افزود: در پردیسان 30 دانشگاه و پژوهشگاه فعال است که یک ظرفیت بزرگ علمی به شمار می رود و تصمیم داریم از این مجموعه ها استفاده کنیم به طوری که پردیسان را به عنوان یک منطقه علمی و پژوهشی در شهر علم و اجتهاد معرفی کنیم.

امام جمعه پردیسان با اشاره به سکونت حدود 20 هزار طلبه در پردیسان خاطرنشان کرد: در صورتی که یک اتحادیه متشکل از تمام دانشگاه ها و پژوهشگاه های فعال در پردیسان ایجاد شود می توان بیش از پیش از ظرفیت های آنان از جمله استادان، مشاوره، کتابخانه و سایر امکانات بهره مند شویم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها برای خدمت رسانی به پردیسانی ها

لزوم بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها برای خدمت رسانی به پردیسانی ها