مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:352022-01-19سياسي

سند جامع فرهنگی البرز تدوین شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تأکید بر لزوم تدوین سند جامع فرهنگی استان گفت: سند جامع فرهنگی به منظور برنامه ریزی مسائل فرهنگی استان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورمحمد فردی ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی و هماهنگی برای توسعه، پیشبرد فعالیت ها و تشریح برنامه های اولویت دار حوزه فرهنگی و نشاط اجتماعی در استان اظهار داشت: سند جامع فرهنگی استان با هماهنگی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر دستگاه های فرهنگی به منظور برگزاری و برنامه ریزی مسائل فرهنگی استان تهیه و تدوین شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: شرایط اجتماعی جامعه به گونه ای است که برخی از مشکلات و نارسایی ها نارسایی ها و نقاط منفی به جامعه منتقل می کند بنابراین همه دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد و وظیفه دارند با اجرای برنامه های متناوب و اثرگذار در بهبود نشاط اجتماعی ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه تقویت نشاط فردی و اجتماعی نباید به یک موضوع رسمی دولتی و بخشنامه تبدیل شود، افزود: آنچه در ارتقای نشاط و شادی اجتماعی مردم مؤثر است جوشش درونی است که موجب رضایتمندی آنها می گردد.

فردی تصریح کرد: علی ای حال برای مدیریت و ساماندهی نشاط باید راهکارهایی متناسب با نیاز جامعه طراحی شود زیرا موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع فرهنگی البرز تدوین شود

سند جامع فرهنگی البرز تدوین شود