مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:202022-01-19سياسي

27 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت


با تلاش های صورت گرفته 27 واحد صنعتی راکد تولیدی و صنعتی استان طی سه ماه گذشته به چرخه تولید بازگشته است.

- ، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه راهبردی ارتباط دانشگاه، صنعت و جامعه به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه خوشبختانه به همت تمامی دست اندرکاران و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اقدامات خوبی صورت گرفته است، تاکید کرد: 27 واحد صنعتی راکد تولیدی و صنعتی استان در طی سه ماه گذشته به چرخه تولید بازگشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات ارتباط صنعت و دانشگاه، یک ضرورت مهم برای جامعه محسوب می شود و لذا این جلسات باید به صورت هر دو هفته یک بار برگزار شود، تاکید کرد: متأسفانه در برخی موارد، جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان به روز دانشجو یا مناسبت های اینچنین خلاصه می شود که لازم است از توان تخصصی و ظرفیت بالای این مجموعه در توسعه و ارتقا بخشی استان استفاده کرد.

استاندار سمنان بیان کرد: لازم است تا اتاق دانشگاه و معدن و همچنین اتاق دانشگاه و گردشگری و … در سطح استان ایجاد و از تعاملات دوسویه در این خصوص استفاده مطلوب کرد.

هاشمی با بیان اینکه عدم توجه به روستاها می تواند منجر به معضل حاشیه نشینی در شهرها شود، بیان داشت: باید در حوزه آموزش کسب و کار در روستاهای استان، توجه جدی صورت گیرد و از سوی دیگر تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

27 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت