مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:152022-01-19سياسي

حاشیه نشینی در شهرها روی دیگر سکه بی توجهی به روستاها


استاندار سمنان بروز پدیده حاشیه نشینی در شهرها را روی دیگر سکه بی توجهی به روستاها دانست و گفت: عدم توجه به روستاها می تواند منجر به معضل حاشیه نشینی در شهرها شود.

- "حاشیه نشینی در شهرها" روی دیگر سکه"بی توجهی به روستاها" ایسنا/سمنان استاندار سمنان بروز پدیده حاشیه نشینی در شهرها را روی دیگر سکه"بی توجهی به روستاها" دانست و گفت: عدم توجه به روستاها می تواند منجر به معضل حاشیه نشینی در شهرها شود.

سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه راهبردی ارتباط دانشگاه، صنعت و جامعه اظهار کرد: باید به حوزه آموزش کسب و کار در روستاهای استان، توجه جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به شکل گیری جلسات ارتباط صنعت و دانشگاه در استان افزود: برگزاری جلسات ارتباط صنعت و دانشگاه، یک ضرورت مهم برای جامعه محسوب می شود و لذا این جلسات باید بصورت هر دو هفته یکبار برگزار شود.

استاندار سمنان گفت: متاسفانه در برخی موارد، جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان به روز دانشجو یا مناسبت های اینچنین خلاصه می شود که لازم است از توان تخصصی و ظرفیت بالای این مجموعه در توسعه و ارتقاء بخشی استان استفاده جدی شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی استان تاکید و خاطرنشان کرد: اتاق دانشگاه و معدن و همچنین اتاق دانشگاه و گردشگری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی در شهرها روی دیگر سکه بی توجهی به روستاها

حاشیه نشینی در شهرها روی دیگر سکه بی توجهی به روستاها