مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:052022-01-19سياسي

برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد تاثیرگذاری بیشتری دارد


رییس حوزه هنری هرمزگان با اشاره به نقش مساجد در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب، گفت: برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد می تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید عبدلی رییس حوزه هنری هرمزگان در نخستین نشست کمیته های مساجد و فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب استان هرمزگان با یادآوری اینکه طی دو سال گذشته همه برنامه ها تحت تاثیر شیوع کرونا بود، اظهار کرد: امسال تا حدودی فضا برای برگزاری برنامه های حضوری مطلوب تر است و باید از این فرصت جهت تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر کرونا بر تولیدات فرهنگی هنری، افزود: در حوزه کتاب علی رغم تلاش های فراوان نتوانستیم به جز یک اثر فاخر در زمینه ثبت خاطرات بانوان انقلابی هرمزگان تولیدات خوبی داشته باشیم.

رییس حوزه هنری هرمزگان در معرفی کتاب ما هم بودیم درباره انقلاب اسلامی به روایت زنان هرمزگان، عنوان کرد: در این اثر 30 نفر از زنان استان هرمزگان که 17 نفر از آنان همسران مبارزان انقلاب و 13 نفر نیز از زنان مبارز انقلاب در هرمزگان هستند تاریخ شفاهی نقش هرمزگان در انقلاب را روایت کرده اند.

وی بر فراهم کردن زمینه برای مطالعه این اثر توسط عموم مردم ازجمله هرمزگانی ها تاکید کرد و گفت: راه اندازی پویش برای فروش این اثر، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد تاثیرگذاری بیشتری دارد

برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد تاثیرگذاری بیشتری دارد