مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:002022-01-19اقتصادي

گزارشی از خسارت به بخش کشاورزی بر اثر افت دما نداشته ایم


مدیر بحران و مخاطرات بخش کشاورزی استان همدان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر خسارت ناشی از افت دما به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق شهرستانها و مراکز خدمات کشاورزی به استان ارسال نشده است.

- ایسنا/همدان مدیر بحران و مخاطرات بخش کشاورزی استان همدان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر خسارت ناشی از افت دما به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق شهرستانها و مراکز خدمات کشاورزی به استان ارسال نشده است.

احد ظفری در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: در رابطه با افت دمایی که توسط اداره کل هواشناسی استان همدان پیش بینی شده بود و به جهاد کشاورزی برای اطلاع رسانی به بهره برادران بخش کشاورزی ارسال شد توصیه های فنی لازم را به بهره برداران بویژه گلخانه داران، مرغداران و دامداران اطلاع رسانی کردیم که نسبت به تامین و ذخیره سازی سوخت جایگزین اقدام کنند.

وی تست ژنراتورهای برق توسط بهره برداران بخش کشاورزی و تهیه و تامین ژنراتور برای جلوگیری از هرگونه خسارت ناشی از مخاطرات قطعی برق و برف و کولاک، بازسازی سازه های گلخانه ها را از دیگر موارد مورد تاکید و اطلاع رسانی به بهره بردارن برشمرد و افزود: به عنوان اقدامات پیشگیرانه موارد مهم از طریق مدیریت شهرستانها به بهره برداران اطلاع رسانی شده و امیدواریم با افت دما و بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از خسارت به بخش کشاورزی بر اثر افت دما نداشته ایم

گزارشی از خسارت به بخش کشاورزی بر اثر افت دما نداشته ایم