مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:452022-01-19سياسي

برگزاری جشنواره «بادبادک باز»


جشنواره «بادبادک باز» به مناسبت روز جهانی بادبادک، جمعه اول بهمن ماه ساعت 10 صبح تا 14:30 بعدازظهر با حضور گیتی خامنه در کنار کودکان ایرانی و افغانستانی و همچنین خانواده های شهدای فاطمیون در میدان مشاهیر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

- جشنواره بادبادک باز به مناسبت روز جهانی بادبادک، جمعه اول بهمن ماه ساعت 10 صبح تا 14:30 بعدازظهر با حضور گیتی خامنه در کنار کودکان ایرانی و افغانستانی و همچنین خانواده های شهدای فاطمیون در میدان مشاهیر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه که با شعار یک قلب و دو ملت با همکاری موسسه زینو و با هدف تعامل فرهنگی میان دو کشور در نظر گرفته شده ، با ساخت بادبادک و داوری و معرفی بهترین بادبادکِ ساخته شده آغاز می شود و با عکاسی در کنار عروسک های عظیم الجثه ادامه می یابد.

همچنین در میدان مشاهیر ، دیواری به عنوان صفحه نقاشی در نظر گرفته می شود تا بادبادک های ساخته شده بر آسمانِ این دیوارِ نقاشی قرار بگیرد.

بازدید از گنبد مینا و قصه گوییِ گیتی خامنه، مجری قدیمی و باسابقه کودک و نوجوان، سپس بازی در شهربازی گذر گردشگری به صورت رایگان، از دیگر برنامه هایی ست که در جشنواره بادبادک باز در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «بادبادک باز»

برگزاری جشنواره «بادبادک باز»