مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:402022-01-19اجتماعي

تجهیزات شهرداری باید به روزرسانی شود


رییس شورای شهر زنجان بر ضرورت آمادگی و هماهنگی بیشتر مدیریت بحران شهری و دستگاه های خدمات رسان در روزهای برفی تاکید کرد و گفت: نیاز است تا دیگر دستگاه ها نیز در چنین روزهایی در کنار شهرداری باشند.

- منصور مرادلو صظهر امروز (29 دی ماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با اشاره به بارش برف سنگین روزهای اخیر در شهر زنجان، اظهار کرد: تجهیزات شهرداری برای فصل زمستان باید به روزرسانی شود؛ اعضای شورا در کنار مردم بوده و پیگیر مشکلات مردم در این روزها هستند.

وی با بیان اینکه در اسن چند روز شاهد بارش خوبی بودیم و برکات آن را در طول سال خواهیم دید، تصریح کرد: ضروری است نیروهای بحران، آمادگی لازم را برای مواجه با چنین شرایطی داشته باشند.

پیشتر نیز مانوری از سوی شهرداری برای آمادگی در روزهای بحرانی برگزار شد؛ چراکه این اتفاقات در شهر زنجان که منطقه سردسیر قرار دارد قابل پیش بینی است.

این مسئول در ادامه به ضرورت آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به مردم در روزهای سرد زمستانی اشاره کرد و یادآور شد: بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

رییس شورای شهر زنجان افزود: در روزهای اخیر که هوای برفی و کولاک در سطح شهر حاکم است، مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد شده که با این حال شاهد تلاش نیروهای شهرداری هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات شهرداری باید به روزرسانی شود

تجهیزات شهرداری باید به روزرسانی شود