مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:352022-01-19سياسي

خانواده ایثارگران و مددجویان سهام دار مزارع پرورش میگو بوشهر می شوند


در راستای توسعه طرح های پرورش میگو در اراضی ساحلی استان بوشهر خانواده ایثارگران، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سهام دار مزارع پرورش میگو می شوند.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه طرح های پرورش میگو در اراضی ساحلی استان بوشهر خانواده ایثارگران، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سهام دار مزارع پرورش میگو می شوند.

احمد محمدی زاده در نشست با فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران استانداری و فرمانداری ها اظهار داشت: خانواده معظم شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و دفاع از ارزش های حکومت اسلامی رسالت و وظیفه مهمی دارند.

ایثارگران و خانواده معظم شهدا مورد تکریم همه آحاد جامعه قرار دارند و به لطف خدا از جایگاه ممتاز برخوردار هستند.

وی، جایگاه شهدای گرانقدر را نزد ایزد منان مورد اشاره قرار داد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم، شهدا را زنده و جاوید و از جایگاه والا بیان کرده است.

استاندار بوشهر، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را مدیون رشادت ها و جانفشانی شهدای گرانقدر دانست و تصریح کرد: محمدی زاده با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران شاخص و معیار در بخش های مختلف انقلاب اسلامی محسوب می شوند خاطر نشان کرد: خانواده شهدا از جمله فرزندان آنان در افکار، عمل، اخلاق، مسئولیت پذیری باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ایثارگران و مددجویان سهام دار مزارع پرورش میگو بوشهر می شوند

خانواده ایثارگران و مددجویان سهام دار مزارع پرورش میگو بوشهر می شوند