مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:202022-01-19سياسي

میدان دادن به جوانان دلیلی بر خانه نشینی پیشکسوتان نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان دلیلی بر خانه نشینی پیشکسوتان نیست، گفت: ترکیب انرژی جوانی و تجربیات پیشکسوتان باعث ایجاد جامعه بهتری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز فضائل آن بشدت بهره مند گشتیم؛ متأسفانه جامعه ما نیازهای قرآنی خود را به خوبی نشناخته و به دنبال تأمین آن نیز به معنای کامل نبوده، لذا متولیان قرآنی برای رفع این معضل باید هرچه بیشتر به فکر بیفتند.

وی افزود: دیگر مجامع نیز که برای ترویج فرهنگ قرآنی شکل می گیرند باید اختلافات را کنار گذاشته و همه برای ترویج این فرهنگ پیش بیایند، جامعه ای که بتوان آن را قرآنی خواند باید از هر حیث قرآنی باشد؛ منع اسراف، ناپدید شدن آثار فقر در جامعه، از میان بردن رابطه سازی و حفظ کرامت و ارزش انسان همگی باید درجهت قرآن و با استناد به مبانی فرهنگ قرآنی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین خاطر نشان کرد: جامعه قرآنی زمانی محقق می شود که افراد آن قرآنی باشند در غیر این صورت جامعه مدینه فاضله می شود.

در مساجد گاهاً مانع تلاوت قرآن می شوند و در این مورد باید به تفاهم می رسید، که نوجوانان و جوانان نیز وارد این جو شوند چراکه باید علاوه بر استفاده از پیشکسوتان راه ورود جوانان نیز به این عرصه باز شود، همچنین در این راستا نباید ارتباط حافظان و قاریان با یکدیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان دادن به جوانان دلیلی بر خانه نشینی پیشکسوتان نیست

میدان دادن به جوانان دلیلی بر خانه نشینی پیشکسوتان نیست