مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:052022-01-19سياسي

عشق به اهل بیت(ع) وحدت و همگرایی امت اسلامی را رقم زده است


جانباز پرافتخار دوران دفاع مقدس از کشور ترکیه گفت: عشق به اهل بیت(ع) زمینه وحدت و همگرایی بیشتر امت اسلامی را در شرایط کنونی رقم زده است.

- اردبیل- جانباز پرافتخار دوران دفاع مقدس از کشور ترکیه گفت: عشق به اهل بیت(ع) زمینه وحدت و همگرایی بیشتر امت اسلامی را در شرایط کنونی رقم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام 《عیسی مهدوی شباهت》 ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت 19 ژانویه روز همبستگی آذری های مسلمان جهان در سالن خطایی مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اظهار کرد: در جنگ ایران و عراق انسان های دیندار مختلفی جان خود را فدا کردند که از جمله این شهدا 2 تن از کشور ترکیه بودند که در این جنگ نابرابر علیه امت اسلامی به درجه شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: افتخار می کنیم که در دفتر شهادت اسم ما را نیز به عنوان جانباز به ثبت رساندند و شایسته است از مقام امام امت که در هدایت رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل نقش ممتازی را ایفا کردند، تکریم و تجلیلی شایسته داشته باشیم.

جانباز پرافتخار دوران دفاع مقدس از کشور ترکیه گفت: در عصری که لیبرالیسم ، اومانیسم و کمونیسم در جهان میدان داری می کردند نور انقلاب اسلامی در ظلمت جهانی شروع به درخشش کرد و امروز این انقلاب متصل به وحی و نور اهل بیت توانسته دل امت اسلامی را نورانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به اهل بیت(ع) وحدت و همگرایی امت اسلامی را رقم زده است

عشق به اهل بیت(ع) وحدت و همگرایی امت اسلامی را رقم زده است