مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:002022-01-19سياسي

مسئول اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در آموزش و پرورش منصوب شد


تعامل تنگاتنگ با کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تمهیدات لازم را به منظور حسن اجرای مفاد قانون یاد شده مبتنی بر اصول حمایت از حریم خصوصی، - تعامل تنگاتنگ با کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تمهیدات لازم را به منظور حسن اجرای مفاد قانون یاد شده مبتنی بر اصول حمایت از حریم خصوصی، حفاظت از اسرار دولتی، حق دسترسی به اطلاعات، اصل ترویج شفافیت بر اساس مفاد قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، بخشی از وظایف برشمرده در حکم مصطفی بابایی است.

طی حکمی از سوی وزیرآموزش و پرورش، مصطفی بابایی سارویی، مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت آموزش و پرورش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،یوسف نوری در متن این حکم آورده است: نظر به اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در دولت انقلابی و مردمی و مطابق با ماده 7آیین نامه ماده 8قانون موصوف، به موجب این حکم به عنوان مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در وزارت آموزش و پرورش منصوب می شوید.

انتظار دارد ضمن بهره گیری از توان و ظرفیت تخصصی و کارشناسی آن حوزه و برقراری همکاری های سازنده با معاونت ها، سازمان ها، مراکز و ادارات کل تابع و نیز تعامل تنگاتنگ با کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تمهیدات لازم را به منظور حسن اجرای مفاد قانون یاد شده مبتنی بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در آموزش و پرورش منصوب شد

مسئول اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در آموزش و پرورش منصوب شد