مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:552022-01-19پزشكي

واکسیناسیون 99درصدی در کم برخوردارترین شهرستان استان


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از واکسیناسیون 99درصدی در شهرستان میامی به عنوان یک دستاورد مهم در حوزه مقابله با کروناویروس نام برد.

- دکتر شیبانی با اعلام این خبر از هماهنگی درون بخشی و برون بخشی به عنوان عاملی موثر در این توفیقات نام برد و اظهار کرد: ما در دوران کرونا، همکاری بسیار خوبی را در مناطق تحت پوشش دانشگاه تجربه کردیم و از همین رو شهرستان میامی در سطح شهرستان های استان سمنان با 99در صد واکسیناسیون عملکرد بالا و خیرکننده ای داشته است.

وی بر لزوم تکمیل واکسیناسیون به عنوان عاملی بسیار موثر برای مقابله با کووید19 یاد کرد و افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از دورهمی ها و حفظ فاصله گذاری اجتماعی همچنان ضروری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از توسعه متوازن به عنوان یکی از سیاست های مهم و اولویت دار در علوم پزشکی شاهرود نام برد و تصریح کرد: توسعه متوازن خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق تحت پوشش دانشگاه به طور جدی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه باید به میامی و بخش کالپوش نگاه ویژه ای داشته باشیم ادامه داد: تلاش می شود امکانات بهداشتی و درمانی در هر نقطه ای از شهرستان که ضرورت داشته باشد، ایجاد شود.

دکتر شیبانی گفت: مطالبه مردم منطقه کالپوش احداث یک مرکز بهداشت شبانه روزی است و وظیفه ماست که با ایجاد مرکز بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 99درصدی در کم برخوردارترین شهرستان استان

واکسیناسیون 99درصدی در کم برخوردارترین شهرستان استان