مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:502022-01-19اجتماعي

900 پرسنل شهرداری در تلاش برای بازگشایی خیابان ها و معابر


900 نفر از عوامل شهرداری هم اکنون پای کار هستند تا عملیات برفروبی و پاکسازی مناطق مختلف شهر اعم از کوچه ها، خیابان ها و معابر را انجام دهند.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: 900 نفر از عوامل شهرداری هم اکنون پای کار هستند تا عملیات برفروبی و پاکسازی مناطق مختلف شهر اعم از کوچه ها، خیابان ها و معابر را انجام دهند.

محمود صفری در جریان بازدید از مراحل بازگشایی و پاکسازی معابر سطح شهر اردبیل اظهار کرد: ما در روزهای گذشته وضعیت بحرانی را در شهر اردبیل سپری کردیم به طوری که در اکثر معابر تا 60 سانتیمتر و برخی شهرک ها نیز تا 80 سانتیمتر بارش برف را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در پنج روز گذشته پرسنل شهرداری کمتر از دو سه ساعت استراحت نداشتند و از چهار صبح تا پاسی از شب سعی دارند تا عملیات برفروبی را انجام دهند اما گستردگی شهر نسبت به 10 سال پیش شرایط متفاوتی را داشته است.

شهردار اردبیل گفت: تعداد دستگاه ها و ماشین آلات را در این چند روز از 140 دستگاه به 180 دستگاه افزایش دادیم و تعداد نیروها نیز از 600 نفر به 900 نفر ارتقا یافته تا با توان مضاعف بتوانند شهر را به وضعیت عادی بازگردانند.

صفری بیان کرد: شهرداری به دلیل محدودیت دستگاه ها و ماشین آلات از ناوگان سپاه، بنیاد مسکن، تیپ حضرت عباس و قرارگاه خاتم الانبیا استفاده می کند تا فعالیت های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 پرسنل شهرداری در تلاش برای بازگشایی خیابان ها و معابر

900 پرسنل شهرداری در تلاش برای بازگشایی خیابان ها و معابر