مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:052022-01-19پزشكي

داروخانه بیمارستان امیرکبیر اراک مجددا راه اندازی شد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به راه اندازی داروخانه بیمارستان امیرکبیر گفت: این داروخانه پس از مدتی وقفه دوباره راه اندازی شد و آماده ارائه خدمت به بیماران این مرکز درمانی است.

-   عباس علیمرادیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت : داروخانه شبانه روزی دکتر حیدر بیگی مجدداً از تاریخ 27 دی ماه فعالیت خود را با   آغاز نموده است.

ویافزود : داروخانه بیمارستان به دلیل اتمام قرارداد پیمانکار قبلی غیر فعال شده بود و خوشبخانه پس از گذراندن مراحل قانونی این داروخانه با بهره بردار جدید شروع به فعالیت کرد.

وی تاکید کرد : خوشبختانه با فعالیت مجدد این داروخانه دیگر شاهد تردد و مراجعه بیماران و همراهان آنها به داخل شهر جهت تهیه دارو نخواهیم بود.

 علیمرادیان در ادامه خاطر نشان کرد : تاسیس داروخانه ها باید بر مبنای نیاز مردم تعیین شود.

توزیع داروخانه باید به گونه ای باشد که تمام آحاد مردم به راحتی به خدمات دارویی و داروخانه ای، در تمام سطح شهر دسترسی داشته باشند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با تاکید بر اینکه نقش و جایگاه خدمات داروسازان به عنوان یکی از ارکان اصلی زنجیره درمان بیماران، قطعاً بی بدیل است، گفت : داروخانه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک به صورت روزانه از لحاظ وضعیت دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه بیمارستان امیرکبیر اراک مجددا راه اندازی شد

داروخانه بیمارستان امیرکبیر اراک مجددا راه اندازی شد