مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:552022-01-19اقتصادي

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بجنورد تصویب شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بجنورد پس از پیگیری های مکرر، در یکصدو ششمین جلسه شورای پژوهشی تایید و تصویب شد.

- سیاوش وحدت در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بررسی منطقه ویژه اقتصادی بجنورد از جمله مواردی بود که در دستور کار شورای پژوهشی مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور قرار داشت که طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بجنورد تصویب شد.

وی افزود: عملیات اجرایی و سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی باید با رعایت قوانین طرح جامع مصوب همان منطقه ویژه انجام شود و طرح جامع هر منطقه ویژه اقتصادی ابتدا باید به تایید هیئت وزیران برسد که این طرح ها به پیشنهاد شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور مطرح می شوند.

وی عنوان کرد: این طرح شامل ویژگی هایی از جمله تعیین چشم انداز، هدف و راهبرد، جانمایی و تدقیق کابری ها و صنایع پیشنهادی در منطقه ویژه، بررسی ویژگی های آب و برق و سوخت منطقه ویژه بررسی فرصت ها و پتانسیل های آن و .

است.

وحدت با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی قانون تصویب کرده که باید مناطق ویژه اقتصادی براساس طرح جامع مصوب مجوز صادر کنند، اظهارکرد: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد دارای مزایای قانونی از جمله آزادی کامل ورود وخروج سرمایه ، سود ویژه و منافع حاصل از فعالیتهای اقتصادی و تولید برای سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بجنورد تصویب شد

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بجنورد تصویب شد