مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:202022-01-19اقتصادي

کدام کالاها بیشتر احتکار شدند؟


در آذر ماه امسال بیشترین کالاهای احتکار شده در کشور شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده و غیره بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به منظور مقابله با هرگونه احتکار احتمالی کالا در آذرماه امسال بیش از 19 هزار بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور انجام دادند که منجر به تشکیل 748 پرونده برای واحدهای متخلف شده است.

کالاهای کشف شده نیز شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده و غیره معادل بیش از 641 میلیارد تومان بوده است.

همچنین در 9 ماهه امسال 167 هزار و 900 مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا صورت گرفته که منجر به تشکیل 6501 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 3788 میلیارد تومان شده ست.

وضعیت پرونده های تخلفات صنفی و حمل ونقل در آذر ماه امسال 268 هزار و 990 مورد بازرسی از اصناف انجام و منجر به تشکیل 24 هزار و 72 فقره پرونده برای واحدهای متخلف شده است.

بیشترین بازرسی ها مربوط به کالاهای اساسی و استراتژیک شامل فرآورده های پروتیینی از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ، مواد لبنی، شکر، روغن نباتی و غیره بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کالاها بیشتر احتکار شدند؟

کدام کالاها بیشتر احتکار شدند؟