مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 23:152022-01-18سياسي

قالیباف: شهدای آتش نشان پلاسکو شهید خدمت محسوب خواهند شد


رییس مجلس شورای اسلامی در آستانه سالگرد حادثه تلخ ساختمان پلاسکو با خانواده آتش نشان شهید امیرحسین داداشی دیدار و گفت وگو کرد و از موافقت رهبر انقلاب برای اطلاق عنوان شهید خدمت برای شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو خبرداد.

- قالیباف: شهدای آتش نشان پلاسکو "شهید خدمت" محسوب خواهند شد رییس مجلس شورای اسلامی در آستانه سالگرد حادثه تلخ ساختمان پلاسکو با خانواده آتش نشان شهید "امیرحسین داداشی" دیدار و گفت وگو کرد و از موافقت رهبر انقلاب برای اطلاق عنوان "شهید خدمت" برای شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه 28 دی و در آستانه سالگرد حادثه تلخ ساختمان پلاسکو با خانواده آتش نشان شهید امیرحسین داداشی دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش، شهید امیرحسین داداشی در سال 1368 چشم به جهان گشود و از آتش نشانان ایستگاه شماره 46 سازمان آتش نشانی بود که در تاریخ 30 دی 1395 حین انجام وظیفه در حادثه ساختمان پلاسکو، به درجه رفیع شهادت نائل آمد، وی جزو نخستین آتش نشان هایی بوده که در آوار ساختمان پلاسکو گرفتار شد.

قالیباف در این دیدار گفت: پس از حادثه تلخ پلاسکو در جمع خانواده شهدای آتش نشان گفتم که تا روزی که در قید حیاتم، فارغ از اینکه کجا هستم، خودم را مدیون 16 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: شهدای آتش نشان پلاسکو شهید خدمت محسوب خواهند شد

قالیباف: شهدای آتش نشان پلاسکو شهید خدمت محسوب خواهند شد