مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 23:102022-01-18سياسي

گلایه های نماینده نیشابور از نحوه انتخاب فرماندار شهرستان


نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی از نحوه انتخاب فرماندار شهرستان نیشابور توسط استاندار خراسان رضوی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی، امشب در نشست جوانان و تشکل های فرهنگی و مذهبی که در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص انتخاب استاندار خراسان رضوی، بر مبنای جلساتی که داشتیم و به جهت اعلام اوج همراهی با آقای رییسی، به این نتیجه رسیدیم که هیچ گزینه ای را به جهت استانداری اعلام نکنیم و انتخاب استاندار را به ریاست جمهوری بسپریم که در نهایت دولت آقای نظری را برای استانداری خراسان رضوی انتخاب کرد.

وی افزود: برای فرمانداری نیشابور، فیروزه و زبرخان، نگاه آقای نظری این بود که اگر نمایندگان و امام جمعه شهرستان برای انتخاب فردی به جهت فرمانداری به اجماع برسند ما هم موافقیم.

از این رو به اصرار و تاکید ایشان، بنده و خانم هاجر چنارانی [نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان] و سردار حسین سلیمانی [فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع)] با توجه به شاخصه تسلط بر کارهای عمرانی، سوابق جانبازی، روحیه جهادی و انقلابی و نیز بومی گزینی، علیرضا اخویان را برای فرمانداری نیشابور انتخاب کرده و پس از موافقت امام جمعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های نماینده نیشابور از نحوه انتخاب فرماندار شهرستان

گلایه های نماینده نیشابور از نحوه انتخاب فرماندار شهرستان