مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:402022-01-18سياسي

طرح منظومه های روستایی در استان سمنان اجرا شد


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه طرح منظومه های روستایی در استان سمنان اجرا شد، گفت: شهرستان میامی پایلوت این طرح است که با موضوع کارآفرینی روستایی در دست اجرا است.

- ، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد شامگاه سه شنبه در دیدار با امام جمعه شاهرود به میزبانی حسینیه امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه بنیاد مسکن در سراسر کشور طرح منظومه های روستایی را اجرایی کرده است، تاکید کرد: رونق و کارآفرینی در روستاها نتیجه این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح در استان سمنان و در روستاهای شهرستان میامی در دست اجرا است، تاکید کرد: جلوگیری از مهاجرت و تقویت زیرساخت های اقتصادی روستاها از جمله مزیت های این طرح محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرح وظایف گسترده ای دارد که یکی از اینها تهیه و اجرای طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت است، تاکید داشت: در تهیه و بازنگری طرح های هادی روستایی از توسعه بی رویه روستاها خودداری می شود تا زمین های کشاورزی روستا حفظ شود.

روحانی نژاد با بیان اینکه در حفظ بافت با ارزش روستاها توجه ویژه شده است، گفت: برای مثال در زلزله بم تعداد 30 هزار نفر تلفات جانی ناشی از زلزله داشتیم ولی به واسطه مقاوم سازی مسکن روستایی طی این چند سال خسارات ناشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح منظومه های روستایی در استان سمنان اجرا شد

طرح منظومه های روستایی در استان سمنان اجرا شد