مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:352022-01-18سياسي

اقتصاد هنر در استان بوشهر باید جدی تر گرفته شود


هنر و فرهنگ زنجیر به هم پیوسته هستند و اگر استان بخواهد رشد کند باید اقتصاد هنر را در بوشهر جدی بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید پارسایی فر سه شنبه شب در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ضمن تشریح وضعیت زیر ساخت های عمرانی و فرهنگی در چند سال اخیر در حوزه هنری خاطر نشان کرد: هنر و فرهنگ زنجیر به هم پیوسته هستند و اگر بخواهد استان رشد کند باید اقتصاد هنر را در بوشهر جدی بگیریم.

رییس حوزه هنری استان بوشهر با مثال زدن نمونه موفق مازندران، کرمانشاه، مشهد در زمینه ساخت سریال برای معرفی استان های خود، خاطر نشان کرد: باید سالیانه یک پروژه مهم هنری برای استان تعریف شود.

وی اضافه کرد: نمونه آن در استان های مازندران سریال پایتخت کرمانشاه نون خ مشهد مقدس با ساخت سریال نوروزی توانستند بخش مهمی از ظرفیت های گردشگری خود بهبود را ببخشند.

پاسخگوی معیشتی هنرمندان باشیم پارسایی فر خاطرنشان کرد: با وجود نیروگاه اتمی، پتروشیمی های متعدد و لقب پایتخت انرژی این انتظار داریم که مسئولیت های اجتماعی این سازمان ها تجمیع و تحت نظارت یک شورا با حضور استاندار، نماینده مجلس، سایر مدیران ارشد بتوانیم پروژه های هنری کلان برای تصویر بهتر و جذاب تر در همه ابعاد جامعه از استان بوشهر در سطح ملی شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد هنر در استان بوشهر باید جدی تر گرفته شود

اقتصاد هنر در استان بوشهر باید جدی تر گرفته شود