مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:252022-01-18سياسي

امروز دوران نبرد اراده ها، کار و صبر انقلابی برابر دشمنی هاست


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز زمان نبرد اراده ها و دوران ایستادگی، توصیه به حق، کار و صبر انقلابی در برابر دشمنی است که روز به روز در حال عقب گرد و اضمحلال است و ما با تکیه بر علم و توان داخلی همانگونه که در دانش هایی مانند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، سردار علی مقوا ساز، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم، اظهار داشت: نظام سلطه و جبهه باطل در اوج آشفتگی و پریشانی است و این وضعیت اسفبار که گریبان آنان را گرفته بیشتر در رژیم صهیونیستی بروز و ظهور داشته است و حتی اندیشکده های آمریکایی و اروپایی این زوال نظام سلطه در برابر جبهه حق و مقاومت را تصدیق می کنند.

وی افزود: دشمن در مدت پنجاه سال  نبرد حق علیه باطل اراده کرده بود ایران را در موضوعات مختلف از قبیل کرونا، معیشت و انتخابات زمین گیر کند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم راه به جایی نبرد.

مقواساز خاطرنشان کرد: امروز زمان نبرد اراده ها و دوران ایستادگی، توصیه به حق، کار و صبر انقلابی در برابر دشمنی است که روز به روز در حال عقب گرد و اضمحلال است و ما با تکیه بر علم و توان داخلی همانگونه که در دانش هایی مانند نانو و پزشکی سرآمد شدیم، در بخش اقتصاد نیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دوران نبرد اراده ها، کار و صبر انقلابی برابر دشمنی هاست

امروز دوران نبرد اراده ها، کار و صبر انقلابی برابر دشمنی هاست