مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:152022-01-18اقتصادي

مشکل شکستگی لوله آب سرپل ذهاب رفع شده است


فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه بارندگی های اخیر سبب شکستگی خط لوله اصلی انتقال آب شهرستان شده بود، گفت: مشکل شکستگی لوله آب سرپل ذهاب رفع شده است.

- نورالدین فرزادی پور در گفتگو با اظهار کرد: بارندگی های 48 ساعت گذشته در شهرستان سرپل ذهاب که بیش از 60 میلیمتر بوده مشکلاتی را برای مردم شهرستان به وجود آورد.

وی افزود: یکی از مشکلات بارندگی های اخیر شکستگی خط لوله اصلی انتقال آب شهر بود که باعث افت فشار آب شد و نیروهای آبفای شهرستان سرپل ذهاب نیز بلافاصله وارد میدان شده و بعد از چند ساعت مشکل را رفع کردند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: تعدادی از راه های روستایی همچون دنگی عباس، دنگی علی بگ، سنگ خلوتی و ورزرد طهماسب در دهستان پشت تنگ مسدود شد که عملیات بازگشایی راه توسط راهداری در حال انجام است.

فرزادی پور بیان کرد: مهمترین مشکل شهرستان انسداد راه اصلی سرپل ذهاب از بالاطاق به سمت دالاهو بود که گرچه در حوزه سرزمینی شهرستان نبود اما بخش عمده مشکلات آن متوجه مسافرین سرپل ذهاب بود که دستگاه های مدیریت بحران، راهداری و هلال احمر را به یاری شهرستان دالاهو اعزام شدند و با وجود هشت ساعت تلاش مسیر مجدد بازگشایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل شکستگی لوله آب سرپل ذهاب رفع شده است

مشکل شکستگی لوله آب سرپل ذهاب رفع شده است