مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:102022-01-18سياسي

سیل در کمین محلات رودان است


مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان با اشاره به خدمات گروه های جهادی به سیل زدگان رودان در مورد وضعیت بارندگی گفت: آب اغلب محلات را فرا گرفته و عملا سیل در کمین محلات رودان است.

- محمد ماهری امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت:  هم اکنون 60 گروه جهادی اعم خواهران و برادران در حوزه های مختلف در حال خدمت رسانی به سیل زدگان شهرستان هستند.

وی اضافه کرد: خدمات رسانی به سیل زدگان مستقر در کمپ های اسکان اضطراری به وسیله گروه های جهادی بسیج در حال انجام است و تا پایان این بحران هم ادامه خواهد داشت.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان در خصوص وضعیت بارندگی در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر بارش رحمت الهی متوقف شده است اما چندین محور در شهرستان مسدود است و برخی محلات سطح شهر رودان مانند بند میر، بند ملا، خشورگی و سنگی در صورت ادامه بارندگی با همین شدت ساعات قبل بشدت در معرض سیل خواهند بود.

ماهری افزود: امکانات موجود در شهرستان جوابگوی حجم این میزان بارندگی نخواهد بود و باید مسؤولان این موضوع را مورد توجه داشته باشند و از سوی دیگر احداث باغات متعدد در مسیر رودخانه ها باعث شده تمامی پل هایی که در محور ورودی رودان و سطح شهر احداث شده با تنه های درختان مسدود شده و در پی آن آب اغلب محلات شهر را فرا گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در کمین محلات رودان است

سیل در کمین محلات رودان است