مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:102022-01-18سياسي

انقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه سمنان و کتابخانه های عمومی


به منظور گسترش همکاری ها و استفاده از ظرفیت های دو طرف، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سمنان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان امضا و مبادله شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، سیف الله سعدالدین، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان در این نشست اظهار کرد: این تفاهم نامه به امضای مسعود نصیری زرندی، رییس دانشگاه سمنان و محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان رسید و در شورای دانشگاه سمنان بین طرفین مبادله شد.

وی  افزود: همکاری مشترک به منظور اجرای برنامه های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در حوزه کتابخانه های عمومی استان برای ارتقای فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی ، فناوری اطلاعات و نظام های اطلاع رسانی برای ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و خواندن از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان، همچنین برگزاری نشست هایی با محوریت معرفی، نقد و رونمایی از کتاب، مشارکت 2 جانبه در استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه های فرهنگی و همکاری در زمینه برگزاری همایش ها و جشنواره ها را از جمله تعهدات  مشترک طرفین در این تفاهم نامه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه سمنان و کتابخانه های عمومی

انقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه سمنان و کتابخانه های عمومی