مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:152022-01-18سياسي

حمایت بسیج دانشجویی از انتصاب سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای


بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: انتصابات جدید در سطح دانشگاه فنی و حرفه ای، نشان داد که وزارت علوم قصد دارد به سالها بی مهری و به دیده نشدن این دانشگاه در سطح جامعه خاتمه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در پی انتصاب عرفان خسرویان به سرپرستی دانشگاه فنی و حرفه ای بسیج دانشجویی این دانشگاه بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: در راس هر سازمان و مجموعه ای موفق، همواره حضور مدیرانی دیده شده است که با برنامه ریزی و اتخاذ راهبرد متناسب با ماموریت و ساختار مجموعه خود، در پویایی استعدادها و رسیدن به اهداف محوله نقش بسزایی داشته اند.

متاسفانه بعضا با عدم رعایت و درک این موضوع توسط مسئولین در عدم انتصاب مدیرانی با مشخصه های فوق، شاهد آن بوده ایم که بعضا مدیرانی بر سرکار آمده اند که بعد از سالیان مدیریتی خود، مجموعه تحت امر خود را از جهات مختلف دچار آسیب ها و معضلات عدیده ای کرده اند.

در همین راستا، چندی پیش طی مرقومه ای ناظر به همین موضوع، دغدغه های دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور محضر وزیر محترم علوم بیان شد و امروز خدا را شاکریم که در سایه استقرار دولتی مردمی برای ایران قوی، در موضوع انتصاب ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای، اقدام به انتصاب فردی جوان، توانمند و دارای شاخصه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بسیج دانشجویی از انتصاب سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای

حمایت بسیج دانشجویی از انتصاب سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای