مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:102022-01-18سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری در بدنه مدیریتی


مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران با اشاره به پتانسیل های جامعه ایثارگری، بر لزوم استفاده از این ظرفیت در حوزه فعالیت های اجتماعی تاکید کرد.

- امیرالله شمقدری در اولین نشست هم اندیشی تشکل های ایثارگران استان که با موضوع بررسی شبکه مسائل ایثارگران در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نخبگان و متخصصین زبده بسیاری در جامعه ایثارگری حضور دارند که استفاده از این ظرفیت بالقوه در بدنه تصمیم سازی و مدیریتی استان امری لازم به شمار می رود.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران با اشاره به پتانسیل های جامعه ایثارگری و لزوم توانمندسازی آن ها افزود: امروز آنچنان که باید از جامعه ایثارگری و خصوصا فرزندان ایثارگر به عنوان اقشاری گرانقدر در بدنه اجتماع، استفاده نشده است؛ لذا ضرورت دارد در حوزه فعالیت های اجتماعی و پویایی جامعه از ظرفیت تاثیرگذار آن ها بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این جلسه مسئولان تشکل های ایثارگران استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و انتظارات خود را برای بهبود تعامل بخشی میان جامعه ایثارگری مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری در بدنه مدیریتی

لزوم استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری در بدنه مدیریتی