مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:502022-01-18دانش

نشست تخصصی توسعه انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود


مدیر پژوهشکده انرژی دانشگاه اصفهان از برگزاری نشست تخصصی «توسعه انرژی های تجدیدپذیر در استان اصفهان؛ چالش ها و راهکارها» توسط کنسرسیوم مراکز علمی- پژوهشی استان اصفهان در حوزه محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر پژوهشکده انرژی دانشگاه اصفهان از برگزاری نشست تخصصی توسعه انرژی های تجدیدپذیر در استان اصفهان؛ چالش ها و راهکارها توسط کنسرسیوم مراکز علمی- پژوهشی استان اصفهان در حوزه محیط زیست خبر داد.

احسان بنی اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نشست با هدف ارائه راهکار در سطح استان اصفهان برای رفع معضلات زیست محیطی به کمک انرژی های تجدیدپذیر و با حضور صاحب نظران این حوزه از دانشگاه و سازمان های مرتبط برگزار می شود.

وی به ضرورت استفاده و ارائه راهکارهای مفید در حوزه انرژی های تجدیدپذیر تاکید کرد و گفت: در این نشست، چالش ها مطرح و با بیان تجربه های موفق و معرفی محصولات تولید شده، راهکارهای عملیاتی ارائه می شود.

مدیر پژوهشکده انرژی دانشگاه اصفهان گفت: دنیا به سمت استفاده بهینه از انرژی های تجدیدپذیر که به آسانی و ارزان در دسترس هستند حرکت کرده، اما در ایران با وجود پتانسیل بالا در این بخش هنوز به خوبی استفاده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی توسعه انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود

نشست تخصصی توسعه انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود