مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:402022-01-18سياسي

استان اصفهان هنوز موزه تخصصی شهدا ندارد


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: از آنجایی که نگهداری آثار و مستندات شهدا در موزه تخصص لازم دارد ایجاد موزه در سطح ملی و مرکز استان ها تعریف شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان عصر امروز در حاشیه دیدار با جانبازان و ایثارگران شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: سیاست های کلان نظام و توصیه امام و مقام معظم رهبری مردم بودن و خوشبختانه شعار دولت سیزدهم نیز مردمی بودن است.

وی با بیان اینکه 10 درصد ایثارگران و جانبازان کشور در استان اصفهان هستند، گفت: به تمام شهرستان های استان اختیار دادیم تا از ظرفیت شهرستان ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کنند.

احمدی نیا گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران چشم چراغ نظام هستند و اگر ما مسؤولین در خدمت رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگری کوتاهی کنیم، شرمنده شهدا خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به موزه شهدای گلپایگان، گفت: از آنجایی که نگهداری آثار و مستندات شهدا در موزه تخصص لازم دارد ایجاد موزه در سطح ملی و مرکز استان ها تعریف شده است، در اصفهان نیز موزه ماندگار با شرایط خاص نداریم و چون در سیاست کلان نظام اداری نبوده نتوانستیم در حمایت از موزه شهدای گلپایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان هنوز موزه تخصصی شهدا ندارد

استان اصفهان هنوز موزه تخصصی شهدا ندارد