مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:402022-01-18اجتماعي

بیرجند زیرساخت مناسبی برای روان سازی ترافیک دارد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: به جز بخش هایی از شمال و بافت تاریخی شهر بیرجند، بقیه مناطق از زیرساخت مناسبی برای تسهیل و روان سازی ترافیک برخوردار است.

- علیرضا عباس زاده، امروز سه شنبه 28 دی در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان افزود: با توجه به زیرساخت های ترافیکی درون شهری استاندارد، بیرجند باید به عنوان شهر نمونه و پیشرو در زمینه ترافیک درون شهری معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: شهر بیرجند باید براساس مهمترین استانداردهای ترافیکی حرکت کند تا در بین مراکز استان ها در زمینه ترافیک درون شهری نمونه باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: از منظر مسائل ترافیکی شامل عرض معابر مناسب و سایر موارد بیرجند در مقایسه با سایر مراکز استان ها از وضعیت مطلوب تری برخوردار است لذا مسائل ترافیکی نباید تا این حد در مرکز استان دیده شود و لازم است شورای ترافیک برای رفع آنها تدبیر کند.

وی با بیان اینکه هدف شورای ترافیک تسهیل عبور و مرور و انضباط ترافیکی است افزود: رصد مجموعه شهر این موضوع را در ذهن متبادر می سازد که بیرجند در یک پارک ترافیکی بزرگ ایجاد شده و کل شهر پایلوت آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرجند زیرساخت مناسبی برای روان سازی ترافیک دارد

بیرجند زیرساخت مناسبی برای روان سازی ترافیک دارد