مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:352022-01-18سياسي

برنامه تحول فضای مجازی استان قزوین تدوین شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برنامه تحول فضای مجازی استان قزوین هم اکنون تدوین شده و پس از بررسی توسط شورای فرهنگ عمومی به تصویب خواهد رسید.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه شورای فرهنگ عمومی که ظهر امروز سه شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: فضای مجازی یک فرصت جامع است که اگر برنامه ریزی داشته باشیم می توانیم با پویایی در این فضا نقش آفرینی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: امروز در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و دنیای دیجیتال مقتضیات خاص خود را دارد و لازم است با توجه به فراگیری این عرصه و تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت فضای مجازی به اندازه خود انقلاب اسلامی اهداف انقلاب را دراین فضا پی بگیریم.

وی بیان کرد: باید از فضای مجازی در جهت تولید ثروت و قدرت بهره برد و در این موضوع نیاز به 4 محور رصد، حمایت از فعالان پویا، آموزش و پژوهش و تولید محتوا دارد.

اسماعیلی با تاکید بر این موضوع که سواد فضای مجازی مهم و حائز اهمیت است گفت: سواد کم برای ما خطر آفرین است و آموزش استفاده صحیح به افراد جامعه یک اقدام اثر گذار و یک گام بلند برای ما محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تحول فضای مجازی استان قزوین تدوین شده است

برنامه تحول فضای مجازی استان قزوین تدوین شده است