مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:302022-01-18سياسي

طرح پلان مدیریت مجموعه میدان نقش جهان اصفهان بررسی نهایی شد


مطالعات پلان مدیریت میراث جهانی میدان نقش جهان بررسی شد و اعضای شورای تخصصی پایگاهها بر اجرایی شدن پیشنهادات و افزایش تحقق پذیری پروژه های پیشنهادی در بازه زمانی مشخص تاکید کردند.

- ، جلسه بررسی مطالعات پلان مدیریت میراث جهانی میدان نقش جهان با حضور مدیرکل پایگاه ها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و اعضای شورای تخصصی پایگاه ها روز دوشنبه 27 دی ماه 1400 در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه مشاور طرح (دانشگاه هنر اصفهان) به ارائه ابعاد کمی و کیفی پروژه در حوزه های تخصصی میان دانشی، در سه گام بررسی اسناد، طرح ها و پروژه های اجرایی و پژوهشی، مطالعه و بررسی های میدانی، مصاحبه با متخصصان، کسبه و مردم و تمامی ذی نفعان و دست اندرکاران مرتبط با موضوع پرداخت.

همچنین مشاور طرح پس از ارائه بررسی ها و تحلیل های انجام شده ضمن ارائه چشم انداز و راهبردها به معرفی اقدامات و پروژه های پیشگام در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و پژوهش و توسعه دانش whs پرداخت.

در ادامه اعضای شورای تخصصی پایگاه ها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون ابعاد مختلف طرح، برای اجرایی شدن پیشنهادات و افزایش تحقق پذیری پروژه های پیشنهادی در بازه زمانی مشخص تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پلان مدیریت مجموعه میدان نقش جهان اصفهان بررسی نهایی شد

طرح پلان مدیریت مجموعه میدان نقش جهان اصفهان بررسی نهایی شد