مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:152022-01-18سياسي

حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه نخبگان شاهد و ایثارگر


دومین رویداد ملی استارت آپ های سرآمدان شاهد و ایثارگر روز سه شنبه 28 دی ماه در تالار سوره حوزه هنری تهران با همت دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

- در دومین رویداد ملی استارت آپ های سرآمدان شاهد و ایثارگر عنوان شد: حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه نخبگان شاهد و ایثارگر دومین رویداد ملی استارت آپ های سرآمدان شاهد و ایثارگر روز سه شنبه 28 دی ماه در تالار سوره حوزه هنری تهران با همت دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رویداد گفت: برگزاری این گونه همایش ها نشان دهنده اهمیت استارت آپ ها در جامعه و نقش آنها در توسعه کشور است و از این طریق تمام دستگاه ها به اهمیت این استارت آپ ها پی می برند.

همه کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه برای اشتغال نیازمند استفاده از استارت آپ ها هستند و از این طریق می توانند تا حدودی مشکلات اشتغال شان را برطرف کنند.

نخبگانی که با توانمندی و تحصیلات وارد عرصه استارت آپ ها می شوند، هدفشان ثروت اندوزی نیست بلکه دغدغه رفع مشکلات کشور و رفع نیازهای اساسی جامعه را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه نخبگان شاهد و ایثارگر

حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه نخبگان شاهد و ایثارگر