مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:102022-01-18سياسي

کنترل دقیق زائرانی که زمینی از عراق به ایران برمی گردند


در دیدار رییس جمعیت هلال احمر و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید شد: بررسی وضعیت زائرانی که از مرز زمینی عراق به ایران برمی گردند و کنترل تست PCR آن ها دقیق و جدی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ با دکتر پیرحسین کولیوند ـ رییس جمعیت هلال احمر ـ دیدار و دو طرف درباره نحوه ارائه خدمات پزشکی در سفرهای زیارتی حج تمتع و عتبات عالیات گفت وگو کردند.

رییس جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به زائران کاروان هایی که تحت نظارت سازمان حج و زیارت به سفرهای زیارتی اعزام می شوند، اعلام آمادگی کرد و با اشاره به خدماتی که این مجموعه به زائران سرزمین وحی و عتبات عالیات عراق ارائه می کند، افزود: درحال حاضر مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زائران ایرانی در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین خدمات ارائه می دهد و نسبت به بررسی وضعیت و انجام تست پی سی آر از زائرانی که زمینی به کشور بازمی گردند، دقیق و جدی است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز از خدمات هلال احمر در حوزه حج و زیارت و اقداماتی که در رسیدگی به آسیب دیدگان حوادث طبیعی انجام داده است، قدردانی کرد و افزود: تعامل و ارتباط جمعیت هلال احمر با مردم موجب شده است مردم سرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل دقیق زائرانی که زمینی از عراق به ایران برمی گردند

کنترل دقیق زائرانی که زمینی از عراق به ایران برمی گردند