مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:052022-01-18بين الملل

حمله پهپادی و موشکی؛ اولین تنبیه امارات از جانب انصارالله یمن


دولتمردان امارات می دانند اهداف انتخاب شده در حمله راکتی اخیر انصارالله به امارات تنها نشانه شروع هستند و در صورتی که هیچ تغییر اساسی و سریعی در عملکرد میدانی امارات حاصل نشود، - تمامی مراکز فعال در سراسر امارات به اهدافی قابل هدف گیری دقیق با انواع سلاح های ویژه ای تبدیل خواهند شد که هیچ یک از سامانه های پدافند هوایی جهان در مورد آنها عمل نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار لبنان، دیگر هیچ رمز و راز ویژه ای در مورد جنگ یمن وجود ندارد، چند ماه قبل اماراتی ها برای بستن قراردادهای جانبی درباره موضوعات مختلف از جمله یمن به ایران سفر کردند.

سران ابوظبی صراحتا اعلام کردند که ارتباطشان با محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) به آنها اجازه درگیری مستقیم با او را نمی دهد، آنها در ادامه از درخواست های آمریکا از آنها در یمن و خارج آن گفتند؛ اما در بحث توافق های جانبی تاکید کردند که به دنبال این هستند هزینه های زیادی را بابت اشتباهات در اینجا و آنجا متحمل نشوند.

آنها دقیقا همین کار را حدود یک سال قبل با لبنان کردند، آنها کسانی را فرستادند تا دستکم درخواست آتش بس رسانه ای با حزب الله بدهد، آنها گفتند که نمی خواهند حمله مستقیم و انتقادها از آنها در سخنرانی های سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ادامه پیدا کنند و پیشنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی و موشکی؛ اولین تنبیه امارات از جانب انصارالله یمن

حمله پهپادی و موشکی؛ اولین تنبیه امارات از جانب انصارالله یمن