مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:002022-01-18سياسي

استیضاح وزیر دفاع کویت در پارلمان در پی طرح ورود زنان به ارتش و دفاعیات وزیر


مجلس الامه (پارلمان) کویت امروز (سه شنبه)، شاهد استیضاح وزیر دفاع این کشور به دلیل پیگیری طرح ورود زنان به ارتش از جانب نمایندگان کویت بود.

- مجلس الامه (پارلمان) کویت امروز (سه شنبه)، شاهد استیضاح وزیر دفاع این کشور به دلیل پیگیری طرح ورود زنان به ارتش از جانب نمایندگان کویت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حمد جابر العلی، وزیر دفاع کویت پس از کوتاه نیامدن از اصرار خود مبنی بر به خدمت گرفتن زنان در ارتش کویت، امروز از جانب مجلس نمایندگان کویت استیضاح شد.

به دنبال این طرح در چهارم ژانویه، حمدان العازمی، نماینده مجلس الامه کویت درخواست استیضاح وزیر دفاع این کشور را به دلیل طرح ورود زنان به ارتش این کشور ارائه کرده بود.

این نماینده پس از استیضاح گفت: اگر سوء استفاده ها نبود، پس از نصیحتی که به وزیر کردیم و اخطارها مبنی بر وجود دستورات قانونی، این استیضاح را انجام نمی دادیم.

در حالیکه او ناسازگار و مغرور است.

العازمی با خطاب قرار دادن حمد جابر العلی، گفت: اگر به زنان اهمیت می دهی بهتر است که به جای تاکید بر ورود زنان به ارتش، فرزندانشان را وارد ارتش کنی.

این نماینده تاکید می کند به واسطه نظرسنجی دقیقی که از جانب مرکز دولتی آمار کویت انجام شده است، بیشتر زنان این کشور، حتی قشر تحصیل کرده نیز مخالف پیوستن به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح وزیر دفاع کویت در پارلمان در پی طرح ورود زنان به ارتش و دفاعیات وزیر

استیضاح وزیر دفاع کویت در پارلمان در پی طرح ورود زنان به ارتش و دفاعیات وزیر