مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:402022-01-18دانش

وزیر علوم: وزارت بهداشت پروتکل های جدید بهداشتی کلاس ها و خوابگاه ها را اعلام کند


بازگشایی دانشگاه ها با رعایت ضوابط بهداشتی صورت می گیرد، وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی جدید لازم در کلاس های آموزشی و خوابگاه ها را به وزارت علوم اعلام کند.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در نشست مشترک با وزرای کشور و آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی را در بازگشایی دانشگاه ها اعلام کند؛ گفت: با اخذ پروتکل های بهداشتی جدید می توانیم تصمیم گیری صحیح تری برای بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی داشته باشیم.

وی به مسأله خوابگاه های دانشجویی اشاره کرد و گفت: در این خصوص منتظر نظر کارشناسی وزارت بهداشت هستیم و اینکه چگونه و با چه مکانیزمی دانشجویان را در خوابگاه ها اسکان دهیم.

وزیر علوم همچنین گفت: یکی از مشکلات پیش رو در بازگشایی دانشگاه ها نداشتن آمار واکسن دانشجویان است و باید در این خصوص وزارت بهداشت آمار نهایی دانشجویان واکسن زده را اعلام تا مراتب تصمیم گیری لازم در این خصوص اتخاذ شود.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در این نشست گفت: با روند مناسب واکسیناسیون افراد بالای 12 سال در کشور دلیلی برای تداوم روند تعطیلی مدارس و دانشگاه ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مدارس و دانشگاه ها مراکز اصلی علمی و تحقیقاتی کشور هستند؛ گفت: ادامه تعطیلی مراکز علمی به آینده علمی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: وزارت بهداشت پروتکل های جدید بهداشتی کلاس ها و خوابگاه ها را اعلام کند

وزیر علوم: وزارت بهداشت پروتکل های جدید بهداشتی کلاس ها و خوابگاه ها را اعلام کند