مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:352022-01-18سياسي

نخستین الگونما افتتاح شد/نمایشگاه سبک زندگی برای نسل آینده ایران


نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران با نام «الگونما» در محل مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه آغاز به کار کرد.

- نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران با نام الگونما در محل مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر ورود به این زمینه و خلق الگوهای ایرانی-اسلامی ما در یک انفعال گسترده به سر می بریم.

به طوری که در مقایسه با تاثیرگذاری کاراکترهای خارجی و وارداتی، تاثیرگذاری ما نزدیک به صفر است.

حسینی اضافه کرد: هدف برگزاری این نمایشگاه این است که کلیتی از جایگاه فعلی مسئله خلق کاراکتر در دنیا و همچنین در ایران را به نمایش بگذاریم تا با ارائه اطلاعات و ایجاد دغدغه در مسئولین امر، کشور را در رسیدن به جایگاه مطلوب در این زمینه سوق دهیم.

در ادامه حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی ضمن تشکر از متولیان برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه بیشترین میزان یادگیری فرد مربوط به دوران کودکی و زیر سن 6 سالگی است و شخصیت فرهنگی کودکان ما در این بازه سنی شکل می گیرد، تولیدات صنایع فرهنگی برای کودکان باید در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: فضای مجازی بستری برای ارائه این سرگرمی ها هستند و با توجه به گسترش روز افزون امکانات و دسترسی به فضای مجازی، قلمرو انتخاب های نسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین الگونما افتتاح شد/نمایشگاه سبک زندگی برای نسل آینده ایران

نخستین الگونما افتتاح شد/نمایشگاه سبک زندگی برای نسل آینده ایران