مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:302022-01-18سياسي

اماراتی ها بزرگ تر از قواره خود شرارت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توییتری، از عملیات موشکی ـ پهپادی نیرو های یمنی در پاسخ به تجاوز های رژیم امارات استقبال کرد و نوشت: - الاسدی حمله موفق مقاومت یمن علیه اهدافی در امارات را به جنبش انصارالله و سید عبدالملک الحوثی تبریک گفت و به حاکمان ابوظبی خاطرنشان ساخت که بزرگ تر از قواره این رژیم کوچک شرارت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توییتری، از عملیات موشکی ـ پهپادی نیرو های یمنی در پاسخ به تجاوز های رژیم امارات استقبال کرد و نوشت: پیروزی های عنایت شده در مقابله با رژیم کوچک امارات، که منبع ویرانی و بازوی شرارت و استکبار در منطقه است، را به برادران آزاده مان در جنبش انصارالله و فرمانده پیروزشان سید عبدالملک الحوثی تبریک می گوییم.

شیخ علی الاسدی ضمن انتقاد از شیطنت های رژیم امارات در سطح منطقه، تصریح کرد: این دولت کوچک در تکاپو برای ایفای نقشی بزرگ تر از توانایی های خود می باشد و جامه ای بر تن کرده است که قواره حجم ناچیزش نیست! وی با اشاره به ضربه اخیر مقاومت یمن و هدف قرار دادن نقاط راهبردی دشمن، خاطرنشان ساخت: این است ثمره زشتکاری، جنایت پیشگی و دشمنی رژیم امارات با حق در منطقه ما و سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماراتی ها بزرگ تر از قواره خود شرارت می کنند

اماراتی ها بزرگ تر از قواره خود شرارت می کنند